Anket Sitesi

Ankete Yazılan Yorumlar

Voltaire'in 'Uzun bir tartışma, her iki tarafında haksız olduğunun delilidir' sözüne katılıyor musunuz?

feeling19: Her zaman değil. Eğer taraflardan biri dar kafalı yahut dediğim dedikse de tartışma uzun sürebilir.
21 Eylül 2012 . 1 üye beğendi
ukela: Bence olmayabilir. Argüman çokluğundan, tarafların asıl konuya gelemeyip bazı kör noktalarda dönüp durmalarından vs olabilir.
2 Ekim 2011
berkant21121: her iki tarafda haksız olduğunu bilir, ancak tek amaç karşısındakini ezmektir
20 Ocak 2009
azeytinli: Yaaa aslında haklılıkta göreceli bir kavram kime göre neye göre haklı. tartışmanın hangi tarafını dinlersen kendine göre haklı nedenler sunuyo ortaya. Sonuçta Nasrettin Hoca misali sende haklısına varıyor iş. Voltaire bence haksız olduğunun değilde haklı olduğunun delilidir deseymiş daha mı iyi olurmuş ne?
6 Ocak 2009
hashasius: Net bir cevap yada delil tartışmayı bitiremiyorsa bu bir tarafın körlüğünü göstermez mi? Haksız olduğunu gören taraf tartışmayı sonlandırmak istemez çünkü maç devam ettikçe gol atma şansı doğar, mağlubiyet kaçınılmaz olsa bile. Kısacası şarlatanlık ve çirkeflik gibi tanıdık yöntemler bu kişilerin yaşam tarzıdır. Üzgünüm Voltaire sana katılmıyorum, çünkü burası Türkiye..
6 Ocak 2009 . Polemikleri Oku
gödaz: tartışma uzun sürdüğü için iki taraf birbirine sinirleniyor.zaten bir taraf haklı olsa bile kavga gibi bir şey oluştuğu için iki taraf da haksız duruma düşüyor.
5 Ekim 2008
quartz: her iki tarafın uzlaşamadığını gösterir.
12 Mayıs 2008
571_1453: Hayır... İki tarafında ikna yeteniğinin olmadığının ya da iki taraftan birinin aşırı anlayışsız olduğunun kanıtıdır... Bu da benim teorim......
8 Mayıs 2008 . Polemikleri Oku
Mertcancan: Olabilir doğru düşünce fakat bu sadece haksız olduğu anlamına da gelemz bence.İki tarafında haklılığı varsa tartışma gene uzun sürebilir.
6 Mayıs 2008
seym@: Her zaman için geçerli olmayabilir.
24 Nisan 2008
ozzyozz: Bazı durumlar için geçerli olduğunu düşünüyorum.Bazen de insanlar haksız olduklarını kabullenmek istemiyor.Bu yüzden sonuçsuz ve uzun bir tartışma oluyor.
26 Şubat 2008
uyukucu: bir tarafın dinlemediğinin delilidir!
8 Ocak 2008
sözer: inat yüzünden de uzayabilir...
5 Ocak 2008
keremege: Çok saçma bence. Haklıysam haklıyımdır. Bunu da karşı tarafa anlatabilmek için gerekirse sabaha kadar konuşurum.
11 Aralık 2007
pinokyo: Karşıdaki insan defolu mal ise bu söz yanlış
27 Eylül 2007
fisun: Katılmıyorum, çünkü tam tersini düşünüyorum. Taraflar ne kadar donanımlıysa tartışma o kadar uzar. Ayrıca her tartışma , aynı şekilde değerlendirilemez. İki tarafında haklı olduğu, tartışma konuları dahi olabilir.
18 Eylül 2007
ozkartal: gereksiz yere aynı şeyler tekrar tekrar konuşuluyorsa iki tarafta da belirli miktarda kabahat vardır...
4 Eylül 2007
mervve: Doğru söylemiş bence.Zaten bir insan haklı olduğunu düşünüyorsa karşısındaki görüşüne körü körüne bağlıysa,tartışma başlamadan bitirilmelidir.
3 Eylül 2007
sirincakmak: Haraetli ve bağıra çağıra yapılan tartışmalarda haklı olabilir ama bağzı tartışmalarda karşı taraf sen ne kadar anlatsanda anlamıyorsa bu diğerinin de haksız ve deli olduğunu göstermez ki.
28 Ağustos 2007
ercu007: Uzun tartışmaların nedeni insanların kendi doğrularından vazgeçmemesidir.
19 Ağustos 2007
katatua: her iki tarafında haklı olduğu yerler olduğunda da uzayabilir
8 Ağustos 2007
adashman: tüh gene katıldım.
2 Ağustos 2007
greenmay: Görüşümü karşı tarafa kabul ettirmeye çalışmam. Kabul etmemesi de benim ya da onun haklı olmadığı sonucunu çıkarmaz. Herkes kendine göre haklıdır yani. Bunun bir başka açıklaması olamaz bence..
15 Temmuz 2007
gurkan3301: bence her iki tarafında yeteneksiz ve bilgisiz olduğunun delilidir.
11 Temmuz 2007
arı: Gerçekler açıktır ancak ona ulaşmak sandığımızdan daha zor olabilir.
17 Haziran 2007
stratocaster: çok doğru bir söz..
15 Haziran 2007
servetcembar: Voltaire'e katılmıyorum.Haklı olduğumu düşündüğüm her konuda ne kadar uzun sürerse sürsün tartışırım...
9 Haziran 2007
yasinke: bazı tartışmalar için doğru.ama bazen de anlatılması gereken çok şey vardır.ondan uzun sürer.
3 Haziran 2007
kalbifirari: Katılmıyorum. Zannedersem bu kişi uzun bir tartışma izlemiş ve tartışmada her iki tarafta haksızmış!.. haklı mıyım?
26 Mayıs 2007
mystig26: Haksız olmakdan ziyade, karşı tarafı ikna edememek bu drumu daha iyi anlatır.
15 Mayıs 2007
Anketi oluşturan üye: maviela . 9 Nisan 2007